Program do czytania książek

Strona początkowa
Patrzysz na wypowiedzi wyszukane dla zapytania: Program do czytania książek
 




Temat: program do czytania ksiazek
witam
byc moze ktos wie i poleci mi jakis programik `czytajacy`
ksiazki,notatki,dokumenty
tzn chodzi mi dokladnie o swoistego rodzaju syntezatror mowy..czyli mam np
plik doc ..wrzucam do tego programiku...i w glosnikach slysze glos czytajacy
mi ten wlasnie dokument
cos chyba kiedys takiego bylo no nie?
ale jesli to mozliwe zalezy mi na `jakosci` tego glosu :)
z gory dzieki
moris
Zobacz więcej wiadomości





Temat: SPV 3000 - pytanie do użytkowników


A co do tematu to urządzenia typu SPV M3000 nie są małe a ergonomia
ich
użtkowania jest zpuełnie inna niż zwykłej komórki. Warto sprawdzić
komfort
użytkowania przed zakupem


Dlatego wlasnie zdecydowalem sie jednak na SPV C600 odrobinke ubozszy
ale za to o wielkosci normalnej sluchawki :)
Po dwu miesiacach mysle ze dokonalem wlasciwego ( jak na moje potrzeby i
oczekiwania) wyboru :)
Jedyne czego mi brak to wbudowanej aplikacji do odczytu formatow MS
Office, oraz dobrego programu do czytania ksiazek :)
Pewnie, predzej czy pozniej gdzies je znajde:)

pozdrawiam, leszek

Zobacz więcej wiadomości





Temat: Jaki telefon do czytania książek i GPS?
Ahoj!
Wyszukiwarki telefonów nie podpowiadają mi nic rozsądnego, tylko same drogie
sprzęty.
Potrzebuję uniwersalnej maszyny, która zastąpi mi obecny telefon i palmtopa.
Jeśli chodzi o palmtopa, to mam Palm M105. Służy mi tylko do czytania
książek.
Wymagania odnośnie telefonu:
1. Chciałbym, żeby telefon miał możliwość zainstalowania jakiegoś programu
do czytania książek (najlepiej z przyciemnianiem podświetlenia itp. żeby nie
walił tak po oczach i dłużej na baterii trzymał :)).
2. Wiadomo, ekran też musi być trochę większy niż 128x128, żeby te książki
dało się czytać.
3. Możliwość zainstalowania jakiegoś oprogramowania do GPS i podłączenia
zewnętrznego odbiornika. Nie chodzi mi o nawigację z mapą, lecz coś co mi
będzie pokazywać wysokość npm, prędkość, położenie i będzie zapisywać trasę
do jakiegoś pliku, który mogę sobie potem zaimportować do komputera.
4. 3 zakresy koniecznie (żeby działał w USA i Kanadzie).
Najlepiej jakby miał nie za dużą cenę. Bo za 1000zł znaleźć telefon z tymi
opcjami to nie sztuka :) Raczej celuję w półkę "do 500zł".
Dodatkowe zalety:
5. Ekran dotykowy z systemem rozpoznawania tekstu.
6. Możliwość zainstalowania odtwarzacza MP3 i podłączenia słuchawek.
Patrzyłem na SPV C500, ale wygląda na to, że wszystkim się wiesza, traci
zasięg itp itd...
Z góry dzięki za sugestie
Zobacz więcej wiadomości



Temat: Jaki telefon do czytania książek i GPS?
=Marcos= napisał(a):


Wymagania odnośnie telefonu:
1. Chciałbym, żeby telefon miał możliwość zainstalowania jakiegoś programu
do czytania książek (najlepiej z przyciemnianiem podświetlenia itp. żeby nie
walił tak po oczach i dłużej na baterii trzymał :)).
2. Wiadomo, ekran też musi być trochę większy niż 128x128, żeby te książki
dało się czytać.
3. Możliwość zainstalowania jakiegoś oprogramowania do GPS i podłączenia
zewnętrznego odbiornika. Nie chodzi mi o nawigację z mapą, lecz coś co mi
będzie pokazywać wysokość npm, prędkość, położenie i będzie zapisywać trasę
do jakiegoś pliku, który mogę sobie potem zaimportować do komputera.
4. 3 zakresy koniecznie (żeby działał w USA i Kanadzie).
Najlepiej jakby miał nie za dużą cenę. Bo za 1000zł znaleźć telefon z tymi
opcjami to nie sztuka :) Raczej celuję w półkę "do 500zł".
Dodatkowe zalety:
5. Ekran dotykowy z systemem rozpoznawania tekstu.
6. Możliwość zainstalowania odtwarzacza MP3 i podłączenia słuchawek.
Patrzyłem na SPV C500, ale wygląda na to, że wszystkim się wiesza, traci
zasięg itp itd...
Z góry dzięki za sugestie


wszystko oprócz ekranu dotykowego ma np. nokia 6630
  za 350 - 400 PLN spokojnie kupisz.

Zobacz więcej wiadomości



Temat: programy do czytania książek w tel.
Cześć.
Spośród różnych programów na moją Nokię6021 w zasadzie tylko 2 mnie
zainteresowały, oba do czytania książek za pomocą telefonu. Niestety nie
umiem się nimi posłużyć, czy możecie mi pomóc ?
Jeden z programów to ReadManiac - tu nie mogę otworzyć żadnej książki, przy
wyszukiwaniu telefon chce się łączyć z internetem, natomiast nie wszysukuje
tekstów w pamięci telefonu.
Drugi program - Czytacz. Tu nie umiem podmienić pliku book.txt w pliku JAR.
Jak to zrobić ?
Pozdrawiam
owp
Zobacz więcej wiadomości



Temat: Kindle już dla Polaków? Tak, ale bardzo ułomny
Kindle już dla Polaków? Tak, ale bardzo ułomny
Za 300 dolców można kupić iPoda Touch 2 generacji. Program do czytania książek
w formacie Kindle jest dostępny za darmo. I w ten sposób mamy odtwarzacz
multimediów, konsolę do gier, czytnik książek i palmtopa w jednym. Co prawda
bateria nie trzyma tyle ile na urządzeniach z e-ink, ale do czytania książek
starcza na całkiem długo.
Byłoby też miło, gdyby Amazon sprzedawał klientom spoza Stanów książki, bo
teraz jakieś 90% ma ograniczenia regionalne. Totalny debilizm - ebook kosztuje
tyle co paperback, ale kupić można tylko papierową wersję (wysyłka drugie
tyle). Dranie sprawdzają nie tylko adres, ale także w jakim kraju wydano kartę
kredytową. Jakoś mi się nie wydaje, aby przy takiej polityce sprzedaży
odnieśli sukces. Zobacz więcej wiadomości



Temat: SL45i - czy sa jakies problemy?
Uzywalem do niedawna SL45i. Problemy jakie pojawily sie po dosc dlugim czasie uzytkowania to kiepsko dzialajacy przycisk (gorny prawy, ten nad czerwona sluchawka). Tyle, ze ja nie oszczedzalem telefonu...
Drugi klopot sprawila wada nabyta. Napisze o co chodzi, bo moze bedziesz mial z tym kiedys do czynienia. Jakies 2 miesiace po zdjeciu simlocka nastapila dziwna rzecz - aparat nie mogl zalogowac sie do sieci a wskaznik baterii po jednym dniu od naladowania pokazywal zero i telefon sie wylaczal. Przyczyna byl blad oprogramowania, ktory (jak sie dowiedzialem) moze pojawic sie po pewnym czasie po zdjeciu simlocka. Po wymianie softu telefon pieknie zadzialal.
Generalnie aparat funkcjonowal stabilnie, nie zawieszal sie nigdy, nawet podczas odpalania dziwnych aplikacji java. Wspanialym wynalazkiem okazal sie program do czytania ksiazek w wersji elektronicznej. Wbrew pozorom znakomita sprawa.
Bateria w porzadku. Gdyby nie strasznie powolne dzialanie z karta pamieci i brak grps to dalbym mu piatke. Tak dostaje czworke.
rav255 Zobacz więcej wiadomości



Temat: Jakie programy warto wgrać do N70 na symbian??
Ja bym polecal
www.mobipocket.com/en/DownloadSoft/ProductDetailsReader52.asp
program do czytania ksiazek. Niestety ksiazek po polsku jest niewiele
www.ebook.pl/
ale zawsze mozna sobie przypomniec szkolne lektury. Zobacz więcej wiadomości



Temat: Polska na targach książki w Paryżu
? PL Zw. Niewidomych, wydawcy i 'czytane ksiazki'
Czy bedzie tam Polski Zwiazek Niewidomych i Zaklad Nagran i Wydawnictw
z 'mowionymi ksiazkami' na kasetach magnetofonowych, plytach kompaktowych (CD)
i ksiazkami w Braille? Czy bedzie mozna dostac tez programy pomocnicze dla
niewidomych takie jak polskie, inne wersje jezykowe Jaws, i podobne programy
dla czytania ksiazek, czasopism, itp. przez Internet? To by bardzo pomoglo
wielu niewidomym a czesto i nie slyszacym czytelnikom i milosnikom kultury
polskiej, ktorzy sa rozsiani po calym swiecie. Zobacz więcej wiadomości



Temat: Jak czytać książki na telefonie?
eBook

to jest program do czytania ksiazek lub gazet na komie
sciagnij go i jazda
Zobacz więcej wiadomości



Temat: Program do czytania książek itp. na komórkę - symbian
Szukam jakiegoś programu obsługiwanego przez symbian do czytania książek itp.
Powinien on wyświetlać polskie znaki ( już taki widziałem ) albo chociaż zastępować je znakami bez ogonków i kresek oraz kropek.
Zobacz więcej wiadomości



Temat: psp i aplikacje
Jakie?? Polecam programy do czytania książek elektronicznych, emulatory np. gba, nes, gbc itd, odtwarzacz do filmów z napisami i odtwarzacz mp3...
Zobacz więcej wiadomości



Temat: e-książki
Pytam już 2 raz. Czy ktoś zna jakis dobry program do czytania książek? pod
68K
Zobacz więcej wiadomości



Temat: Ksiązki do słuchania...
Jest program do czytania książek, wtedy nie jest się ograniczonym tylko do
audiobooków, można "czytać" e-booki, a tych jest o wiele więcej niż audiobooków. Zobacz więcej wiadomości



Temat: Po co Wam Symbian?


Arora wrote:
| aplikacje Symbianowe moga dzialac w tle (a Java nie).

No, na reszcie coś konkretnego! Ale czy na pewno Java nie może?

| Poza tym programy
| na Symbiana i w Jave mozna porownac odpowiednio do Mercedesa i Fiata ;)

tego typu argument jest akurat mało konkretny, robi wrażenie bardzo
subiektywnego i jakby "kultowego"... o techniczne szczególy proszę!


To moze ja - od paru lat glownymi telefonami ktore uzywam to Symbianowce
(9210765066007610 i teraz
6680)
http://my-symbian.com/main/index3.php?cat=3 - tu masz conieco i S60 i
oprogramowaniu na nie.
http://my-symbian.com/7650/applications/index.php
http://my-symbian.com/7650/download/index.php

Java jest nedzna namiastka ktora umozliwia jedyie proste rozbudowanie
telefonu o jakies tam funkcje
(gry, proste programy, itp) ograniczone brakiem dostepu do irdy, bluetootha,
karty pamieci,
brakiem mozliwosci kopiowania pewnych wspolnych danych miedzy innymi
aplikacjami (kopiuj/wklej itp)
czy niskopoziomowych funkcji telefonu (przerwania, multitasking itp.) czy
tak prozaiczna rzecza jak allokowanie takiej ilosci
pamieci jaka jest potrzebna a nie ograniczona na sztywno 64kb czy pochodnymi
przez producenta...
Symbian to wszystko umozliwia, aplikacje ograniczone jedynie mozliwosciami
telefonu i fantazja autora, pisane w C,C++ i paru innych
jezykach moga byc integralna czescia menu telefonu (czy jest to gra,
odtwarzacz avi, emulator, slownik, program pocztowy, odtwarzacz mp3 - mozna
to wszystko na raz odpalic i przelaczac miedzy soba i o ile jest taka
mozliwosc kopiowac/wklejac dane miedzy nimi.)
W javie nie odpalisz emulatora Spectrum, Commodore 64, M.A.M.E. Snesa, Game
Boya i nie zagrasz w tysiace gier na te platformy uzywajac
Sagema ;)
Majac jakikolwiek telefon z karta pamieci i symbianem (7610, 6600, 6680,
6670, 6630 itp) zrobisz to bez problemu.
Tak samo jak obejrzysz dokumenty pdf, proste dokumenty Worda, Excela, Power
Pointa, obejrzysz dwugodzinny film z napisami
w avi (oczywiscie wczesniej przekonwercony na pc do mozliwosci ekranowych i
sprzetowych telefonu...)
Zainstalujesz swoj ulubiony odtwarzacz mp3 (bo juz jest ich kilka, a pewnie
powstanie jeszcze kilka innych...)
Odtworzysz takze ulubione moduly z amigi czy pc...
O sidach z Commodore nie  wspomne...
Odpalisz takze kilkaset mniej lub bardziej przydatnych programow, ktore
wstawisz w menu swojego telefonu w miejsce, ktore Ci bedzie jak najbardziej
opowiadac, w dodatku praktycznie kazde dane (obliczenia, daty, tresci, kody
itp przechowywane/wyliczone przez nie) bedziesz mogl rownoczesnie w ciagu 1
sekudny przeniesc
do innej aplikacji (email, sms, mms, notatnik itp) i dalej ja wykorzystac
badz obrabiac badz przeslac...
Odpalisz tez kilkaset dedykowanych gier, od prostych po rozbudowane na
poziomie bardzo poznych gier amigowskich (platformowki, strzelanki,
logiczne)
po gry 3D - powtaje tego caly czas multum i moze byc juz tylko lepiej -
powoli robia tez porty badz konwersje starych kultowych gier typu Cannon
Fodder itp ;)
Poza tym:
Aplikacje do urodzin/imienin (pokazujace dane po dacie, nazwisku,
urodzinach), informujace dowolnym dzwiekiem, notatka o alarmach/datach...
Notatniki...
Zarządzajace czasem (stopery, liczniki, programy podajace (z mapami) czasy w
roznych miastach, strefach czasowych...), czas internetowy, biorytmy...
Dyktafony (narywajace w wav, mp3, wlasnych formatach, ograniczone jedynie
iloscia pamieci i potrzebami uzytkownika)
Programy do odtwarzania filmow caloekranowych, z napisami...
Programy do zabawy z grafika (redukacja kolorow, efekty typu napisy, dymki,
zmiana kolorow, lustra, obroty, deformacje itp...)
Programy do czytania ksiazek elektronicznych...
Slowniki (rozbudowane, z kilkoma tysiacami slow, zwrotow) i to kilkunastu
juz jezykow..
GPS (z modulem na bluetooth + mapami)
Przegladarki internetowe (Opera, odtwarzajaca bez wiekszych problemow
wiekszosc "duzych" stron)
Itd itd...
Dodam jeszcze, ze kazdy telefon z Symbianem umozliwia rowniez odpalanie
aplikacji w javie... ;)

Wiec jesli ktos wobec tego zastanawia sie, czy wybrac "multimedialnego"
Sagema z java to jest po prostu zabawny ;)
Bo ja zamiast Myx6-2 to wole juz nawet moja stara kilkuletnia 7650 ;)

Pozdrawiam! ;)

.pajdek

www.adayinthelife.whad.pl

Zobacz więcej wiadomości

 
 
Tematy
 
 
   
Copyright 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates